Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Autor
Piasta Jacek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Hotelarstwo
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Gatunek
Marketing usług hotelarskich to materia, która w praktyce decyduje o sukcesie lub porażce każdego przedsiębiorstwa hotelowego. Tworzą ją zarówno pracownicy sprzedaży, jak i recpecjoniści, pokojowe czy personel kuchni. Marketing hotelu "robią" wszyscy swoją codzienną pracą. To fakt. Ale największa odpowiedzialność spoczywa na kierownictwie i pracownikach odpowiedzilanych bezpośrednio za marketing i sprzedaż. Jak mówi autor podręcznika: Można mieć słabe wyniki i pustki mimo zainwestowanych milionów i "oferty najlepszej na rynku". A można mieć hotel popularny i mający dobre wyniki, mimo że konkurencja oferuje więcej. Każdy obiekt może zdobyć renomę i wiernych klientów a w efekcie: dobre wyniki finansowe. To prawda. "Marketing usług hotelarskich opisany w sposób przystępny, praktyczny i bogato ilustrowany przykładami z praktyki" - to celny opis ksiażki. Zarówno książkę, jak i dedykowany do niej zeszyt ćwiczeń można kupić za pośrednictwem naszej strony. Zapraszamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109198 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej